Contabilitate de Gestiune
Care sunt problemele care te preocupa?
Vrei să îți faci inventarul patrimoniului, anual sau în anumite momente esențiale?
Simți că pierzi controlul asupra cheltuielilor? Simți că ceva e în neregulă, costurile și cheltuielile sunt prea mari și nu știi unde ar trebui să acționezi și de ce sunt prea mari?
Nu ai informații suficient de detaliate pentru a lua decizii esențiale asupra activității tale?
Nu știi dacă e mai eficient ca anumite activități din firma ta să le păstrezi intern sau să le externalizezi?
Ai o evidență permanentă și detaliată a costurilor unitare per produs, unitate de volum, oră de munca, etc?
Produsele sau serviciile tale sunt prea scumpe sau prea ieftine?
Cât de bine cunoști componenta prețulul unitar al produselor și serviciilor tale, cum sunt compuse acestea în funcție de natura cheltuielilor, de activitățile din firma ta, de comportamentul lor fix sau variabil?
Te putem ajuta cu teme esențiale pentru afacerea ta:
Inventarierea Patrimoniului
Facem inventarul anual sau oricând este solicitat.
Putem face noi tot inventarul și preda către tine sau către oricine altcineva rezultatele inventarului.
Avem experiența de la inventare simple, de obiecte de birou, mijloace fixe până la inventare extrem de complexe – de depozite foarte mari, fabrici și unități de producție complexe.
Știm să numărăm cutiile într-un depozit, peștii într-un iaz piscicol, halde neregulate de materii prime sau materiale, etc.
Analiza detaliată a cheltuielior
Împărțim cheltuielile după mai multe criterii – natura lor, destinația, centrul de cost, fixe sau variabile, directe sau indirecte, etc.
În funcție de tipul de afacere, extragem cele mai relevante rapoarte pentru tine din care să înțelegi evoluția în timp a cheltuielilor și tendințele, abaterile de la medie, zonele de alarmă („red flag”), etc.
Modul nostru de analiza și detaliere a cheltuielilor oferă informații mult mai detaliate și relevante pentru management, în baza cărora se pot lua decizii corecte.
Analizăm atât poza la un moment dat, precum si monitorizam dinamica si evolutia acestora in timp, le putem compara cu bugetele prestabilite.
Putem face și studii de “benchmarking” cu competiția ta, mediile din industrie, sau anumite zone geografice.
Metoda ABC - Activity based Costing
Reorganizăm și detaliem informațiile contabile astfel încat să poți să înțelegi cu mare precizie cât te costă fiecare activitate din firma ta.
Da, e mai complex decât simpla contabilitate generală – de unde obții doar o simplă lista de cheltuieli. Dar și informațiile obținute sunt infinit mai detaliate. Ca și cum ai face un RMN. Vezi precis unde se scurg toate costurile și cheltuielile tale, cât te costă anumite departamente, activități, centre de cost.
Poți să înțelegi exact dacă e mai rentabil să păstrezi în cadrul firmei anumite departamente sau să le externalizezi. Odată ce ai implementat Metoda ABC, nu o să mai poți să lucrezi niciodată altfel în firma ta.
Calculul și analiza costurilor și prețurilor unitare
Putem extrage și combina două tipuri de date – datele financiare și datele cantitative despre business-ul tău.
Datele financiare pot fi datele și informațiile tradiționale din contabilitate (sau, dacă sunt disponibile, datele obținute în urma aplicării metodei ABC) pe care le combinăm cu informațiile cantitative (de volum sau de producție sau ore-om) în funcție de specificul business-ului tău. Astfel, putem face analize financiare unitare de pret (pricing) și cost al produsului.
Prin combinarea contabilității financiare cu module și date cantitative de volum și / sau producție – extragem modele de analiză a costurilor unitare – tocmai pentru a te ajuta să înțelegi prețul, costul și profitul unitar per unitate de produs.
De ce noi?
Experiență vastă: Experții noștri au peste 30 de ani de experiență în domeniul contabilității.
Echipă de profesioniști: Echipa noastră este formată din contabili autorizați și experți contabili – cu experiență bogată in BIG4 și la vârful unor multinaționale mari.
Servicii personalizate: Fiecare client este unic. Adaptăm soluțiile noastre la nevoile specifice ale fiecărui client.
Raport calitate / preț imbatabil: Prețurile vor fi accesibile și personalizate.
Oferim calitate BIG4 la o fracțiune de preț.
Abordare orientată spre client: Suntem dedicați satisfacției clienților noștri.
Formular de Înscriere pe Lista de Așteptare
Îți mulțumim pentru interesul manifestat față de serviciile noastre! Pentru a te înscrie pe lista noastră de așteptare și pentru a fi primul care va beneficia de serviciile noastre de contabilitate personalizate, te rugăm să completezi formularul de mai jos.